مطالب خواندنی

مبلمان مدرن یا کلاسیک؟

مبلمان مدرن

یکی از چالش‌های مهم در خرید مبلمان، انتخاب بین مبلمان کلاسیک یا مدرن است. چیدمان و خرید آن همگی به حس و حال و سلیقه و قطعا نیاز شما بستگی دارد، اما شاید بد نباشد قدری بیشتر از مبل کلاسیک و مدرن بدانید تا تصمیم‌گیری در این زمینه برایتان ساده‌تر شود.

وارد منزلي مجلل مي شويد، پر زرق و برق، با منبت كاري هاي طلايي و كنده كاري هاي سايه روش روي مبلمان، كاغذ ديواري هايي با گل داماس روي ديوار ها، حال اگر این منزل مساحت کوچکی نیز داشته باشد، تصور کنید که نفس کشیدن در چنین محیطی چقدر میتواند سخت باشد و زندگی کردن در آنجا چقدر کسل کننده می شود…

قابل درک است كه در فرهنگ ايراني مبلمان كلاسيك نشانه ي متمول بودن است. اما بزرگ ترين ثروت، راحتي و آسايش ماست…

کارشناسان مجموعه سارای دکو عميقا معتقد هستند، در جامعه ي امروزي با وجود زندگي آپارتماني و متراژ بسیار کوچک محیط زندگیمان، عمر اين مبلمان به اتمام رسيده است
باور كنيد چاره اي جز استفاده از مبلمان مدرن و مينيمال نداريم. ما مجبوريم تا فضاي خانه را كمي خلوت تر كنيم تا روحمان نفس بكشد، و چشمانمان اندكي استراحت كنند. یکی از دلایل استفاده از مبل مدرن در چیدمان دکوراسیون داخلی تنوع بسیار بالای آن است. تناژ رنگی بسیار زیاد مبل مدرن و چیدمان تلفیقی آن به سبک زندگی شما روح دیگری می‌بخشد..

سارای

در طراحی مبل های مدرن کمتر پیش می آید که جزییات اضافه ببینیم، خبری از پارچه های پر نقش و نگار، کوسن های برجسته، پایه های منبت کاری شده، تاج مبل و یا دسته های تراشیده شده و پر از جزییات نیست.
در واقع مفهوم مبلمان مدرن درباره نوآوری، سادگی، راحتی و عملکرد است. مبلمان مدرن امروزه عموما به دلیل طراحی راحت و ظاهری ساده تر انتخاب خوبی برای فضاهای مختلف از جمله مسکونی و تجاری و یا حتی اداری هستند.

امروزه تمامي برند هاي مطرح و پيشروي مبلمان دنيا در حال توليد مبلمان مدرن هستند زيرا پي برده اند كه سليقه ي مردم تغيير كرده است و نياز امروزه ي جامعه بسيار متفاوت است. درک کرده اند که مي توان با مبلمان مدرن هم لوكس بودن را نمايش داد و كيفيت را نمايان كرد .

از مزایای مبلمان مدرن میتوان موارد زیر را نام برد:
• طیف گسترده ای از قیمت ها
• مناسب برای هر نوع سبک داخلی
• مناسب برای فضاهایی با کاربری های متفاوت
• سهولت مراقبت و تمیز کردن

با مبلمان مدرن سارای، خاص و متفاوت باشید و حسی نو از فضای لوکس را تجربه کنید.

یک نظر در “مبلمان مدرن یا کلاسیک؟

  1. Mark گفت:

    Thanks for your blog, nice to read. Do not stop.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *